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genau habe ich auch so eingebaut
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Major Performance Properties and Applications
Vamac® G has excellent high-temperature durability and oil resistance with service lubricants, coupled with good low-temperature flexibility. Compounds of Vamac® G are typically rated at 175 °C (347 °F) for heat resistance, with oil swell values around 50% in IRM 903 oil. The properties of Vamac® G make it well suited for a wide range of automotive applications, including powertrain seals and gaskets, rocker cover and piston seals, oil coolant hoses, power steering hoses, turbocharger hoses, crankcase ventilating tubes, coverings for fuel and coolant hoses, O-rings, grommets and spark plug boots.
Vamac® G is an excellent vibration damping material that is uniquely insensitive to temperature over a range of –30 °C (–22 °F) to 160 °C (320 °F). Compounds of Vamac® G are suitable for use in torsional dampers and isolator pads.
Ich meine, schon mehrfach gelesen zu haben, dass es für die weissen Plastikventile eine zuverlässigere Aftermarket-Metallversion gibt. Stimmt das, und wenn ja, hat jemand eine Bezugsquelle?
dann gibt es unterschiedliche Sorten Silikonschlauch.Nö, er ist zwar in der PCV nur am Ventil Nr. 3 eingesetzt, aber ohne jegliche Probleme oder Auffälligkeiten seit 5 Jahren.
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