- Registriert
- 04. Nov. 2011
- Beiträge
- 100
- Danke
- 19
- SAAB
- 9-5
- Baujahr
- 2002
- Turbo
- LPT
Das ist der
http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=361553&page=2
Teile:
- Flywheel from Opel Omega 3.0 V6 (X30XE)
- Clutch plate and cover plate from same as above
- Gearbox FM55 from SAAB 95 2.3 AERO with slave cylinder
- Gearbox assembly parts from any SAAB 95 M/T version
- Drive shafts weren't changed
- Gear knob with ignition switch module from any SAAB 95 M/T ver.
- Clutch and brake pedals from any SAAB 95 M/T ver.
- Clutch pump from any SAAB 95 M/T ver.
Wahrscheinlich kann man auch den 6 Gang handschaltung umbauen. Das wäre noch besser.
Warum Saab selbst das im 9-5I nicht gemacht hat (6 Gang handschaltung) wollte ich wissen! Sowie den B284 als Option ab 2006!
http://www.saabcentral.com/forums/showthread.php?t=361553&page=2
Teile:
- Flywheel from Opel Omega 3.0 V6 (X30XE)
- Clutch plate and cover plate from same as above
- Gearbox FM55 from SAAB 95 2.3 AERO with slave cylinder
- Gearbox assembly parts from any SAAB 95 M/T version
- Drive shafts weren't changed
- Gear knob with ignition switch module from any SAAB 95 M/T ver.
- Clutch and brake pedals from any SAAB 95 M/T ver.
- Clutch pump from any SAAB 95 M/T ver.
Wahrscheinlich kann man auch den 6 Gang handschaltung umbauen. Das wäre noch besser.
Warum Saab selbst das im 9-5I nicht gemacht hat (6 Gang handschaltung) wollte ich wissen! Sowie den B284 als Option ab 2006!